Veelgestelde vragen

Bestellen

Is het aanmaken van een account noodzakelijk?

Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk maar wel makkelijk als je in de toekomst vaker bij ons een bestelling wilt doen.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Momenteel is het mogelijk om middels de volgende methoden te betalen: iDeal, Paypal, Mastercard, Visa, en Maestro.

Verzending en bezorging

Status bestelling

Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Nadat we je pakket hebben aangemeld bij Postnl voor verzending krijg je van ons een Track & Trace email. Deze email bevat een link waarop je kan klikken. Zodra je dit doet wordt je automatisch doorverwezen naar de Track & Trace pagina van PostNL. Op deze pagina zie je direct wat de status is van je bestelling

In de benoemde Track & Trace email die je van ons krijgt is ook een kenmerk (barcode) te zien. Door op de onderstaande link te klikken kan je met het invullen van deze kenmerk (barcode) en de postcode van de ontvanger ook nog de status van de bestelling bekijken.

Klik hier om middels de ontvangen verzendkenmerk (barcode) de status van je bestelling te bekijken

Annulering en retournering

Hoe en binnen welke tijd kan ik annuleren?

Als we je bestelling nog niet hebben verstuurd en je kenbaar maakt af te willen zien van de bestelling kunnen we direct de bestelling voor je annuleren. Wij zullen dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het bedrag inclusief verzendkosten terug crediteren

Indien de bestelling al wel verstuurd is maar je toch de bestelling wilt annuleren geldt het volgende: Nadat de ontvanger het pakket heeft ontvangen gaat de 14 dagen bedenktijd in. In deze periode kan je zonder reden van opgaaf kenbaar maken af te willen zien van de bestelling. Het kenbaar maken dient te gebeuren door het versturen van een email naar info@getwellsoon.nl met bijgevoegd het ingevulde formulier voor herroeping. Nadat je dit gedaan hebt krijg je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Wij zullen na ontvangst van het de retourbestelling het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug crediteren. De retourkosten van uw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Bij het retourneren is het van belang dat het artikel of meerdere artikelen met alle geleverde toebehoren indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd wordt.

Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd wegens beperkte houdbaarheid: ballonnen, bloemen en planten