Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik via de webshop?

Je kan eenvoudig een of meerdere artikelen bij ons bestellen door bij het gewenste artikel te klikken op de bestelknop. Het artikel zal dan geplaatst worden in de winkelmand. Om te zien wat je geselecteerd heb kan je altijd rechtsboven op de winkelmand klikken. Je ziet dan direct het overzicht wat je aan artikelen gekozen heb en het totaalbedrag. Indien je een artikel wilt verwijderen uit de winkelmand kan dat ook hier door te klikken op het kruisje. Wanneer je verder wilt gaan met het bestellen van de artikelen die in de winkelmand zitten klik je op de knop ” bestelling doorzetten ”

Is het aanmaken van een account noodzakelijk?

Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk. Wel is dit gemakkelijk indien je in de toekomst van plan bent vaker bij ons te bestellen.

Kan ik ook bestellen via mijn smartphone of tablet?

Jazeker dat is geen enkel probleem! De webshop is geoptimaliseerd voor zowel de smartphone als de tablet.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij bieden momenteel de volgende betalingsmogelijkheden aan: iDeal, Mastercard, Paypal, Maestro, Visa, Masterpass en American Express.

Verzending en bezorging

Binnen hoeveel dagen is mijn bestelling bezorgd?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1-2 werkdagen uiterlijk te bezorgen. Hieronder staan de bezorgtijden weergegeven in een overzicht:

 

Soort Dag van bestelling Dag van bezorging
Alle artikelen m.u.v. bloemen/planten Maandag Dinsdag/woensdag
Dinsdag Woensdag/donderdag
Woensdag Donderdag/vrijdag
Donderdag Vrijdag/zaterdag
Vrijdag Zaterdag/maandag
Zaterdag Maandag/dinsdag
Zondag Dinsdag
     
Bloemen voor 12:00 besteld volgende dag bezorgd Maandag  Dinsdag/woensdag
Dinsdag Woensdag/donderdag
Woensdag Donderdag/vrijdag
Donderdag Vrijdag/zaterdag
Vrijdag Zaterdag/maandag
Zaterdag Maandag/dinsdag
Zondag Dinsdag
     
Planten voor 10:00 besteld is binnen 2 dagen bezorgd Maandag  Woensdag/donderdag
Dinsdag Donderdag/vrijdag
Woensdag vrijdag/zaterdag
Donderdag zaterdag/maandag
Vrijdag maandag/dinsdag
Zaterdag maandag/dinsdag
Zondag dinsdag/woensdag
Hoe wordt de bestelling verstuurd?

Wij maken gebruik van stevige verzenddozen die speciaal voor ons geproduceerd en ontworpen zijn. Om de inhoud te beschermen maken we ook gebruik van milieu vriendelijke vulmateriaal. De beterschapspakketten zullen indien mogelijk zonder extra doos verstuurd worden.

Waarom worden de bloemboeketten apart verstuurd?

De bloemboeketten en planten worden apart geleverd doordat ze direct verzonden worden vanuit Aalsmeer waar de grootste bloemenveiling van Nederland is! Hiermee zorgen we voor de hoogste kwaliteit waardoor de ontvanger lang kan genieten van de verse bloemen of planten!

Welk koeriersbedrijf bezorgt het pakket?

Wij werken nauw samen met PostNL. Zij zullen alle bestellingen die bij ons worden geplaatst afleveren.

Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om bestellingen te versturen buiten Nederland. We zijn wel hard bezig om op korte termijn dit mogelijk te maken!

Status bestelling

Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Nadat we je pakket aangemeld hebben bij PostNL krijg je een Track & Trace mail. In deze mail staat een barcode en een link waarop je kan klikken om automatisch doorverwezen te worden naar de Track & Trace pagina van PostNL. Op deze pagina zie je direct wat de status is van je bestelling.

Annulering en retourneren

Hoe en binnen welke tijd kan ik mijn bestelling annuleren?

Als we je bestelling nog niet hebben verstuurd en je kenbaar maakt af te willen zien van de bestelling kunnen we direct de bestelling voor je annuleren. Wij zullen dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het bedrag inclusief verzendkosten terug crediteren.

Indien er sprake is van een situatie waarin de bestelling al wel verstuurd is maar je toch de bestelling wilt annuleren geldt het volgende: Nadat de ontvanger het pakket heeft ontvangen gaat de 14 dagen bedenktijd in. In deze periode kan je zonder reden van opgaaf kenbaar maken dat je wilt afzien van de bestelling en deze wilt retourneren. Het kenbaar maken dient te gebeuren door een mail te sturen naar info@getwellsoon.nl. Na het kenbaar maken krijg je vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Wij zullen dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug crediteren. De retourkosten van uw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Bij het retourneren is het van belang dat het/de product(en) met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd wegens beperkte houdbaarheid: ballonnen, bloemen en fruitmanden.